Pokoj

25. januára 2018, Martin Čičo, Nezaradené

 

Výsledok Sebalásky je Pokoj

 

Čo robiť, aby sme dosiahli sebalásku? Čo sa môžeme naučiť od Ježiša do každodenného života, aby sme žili radosť?

 

(Prezentujem svoj pohľad.)

 

Sme celiství.

 

Čo potrebujeme ako ľudia na to, aby sme získali vnútorný pokoj a aby sme boli spokojní? Vďačnosť, sebalásku, sebaprijatie, odpúšťať sebe a druhým, žiť prítomnosť, robiť to, čo chceme, priateľstvo druhých a vedenie Boha a Bohyne/Vesmíru, atď.

 

Aj Ježiš žil na tejto zemi a potreboval toto všetko. Dal nám príklad, ako to získať.

 

1) Vďačnosť:

„Buďte vďačný Bohu a milujte Ho.“

 

2) Sebalásku:

„Milujte najprv seba samého, aby ste mohli milovať druhého.“

 

3) Sebaprijatie:

„Prijímam sa a prijímam svoj život, pre ktorý som prišiel na Zem.“

 

4) Odpúšťať sebe a druhým:

„Odpúšťajte si a odpúšťajte druhým.“

 

5) Žil prítomnosť:

„Nestrachujte sa o to, čo bude; žite prítomne a Život sa o vás postará.“

„Majte radosť v prítomnosti, šírte pokoj, tu, na Zemi, a všetko ostatné k vám príde.“

(Tu je pokrytá dôvera v Život.)

 

6) Sám robil to, čo chcel:

„Dobrovoľne konám toto dielo, pre ktoré som prišiel na Zem.“

 

7) Priateľstvo:

„Mám vás rád priatelia.“

 

8) Vedenie Boha a Bohyne (Vesmíru, atď):

„Ježiš vyšiel na vrch, porozprávať sa s rodičmi.“

 

 

“Učte sa odo mňa, pretože som pokojný a pokorný v srdci.“

 

Martin Čičo